خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

سامانه بارشی جدید فردا وارد آسمان ایران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۳۵۲

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران،‌ وزش باد شدید و کاهش دما در اغلب نقاط کشور خبر داد و اعلام کرد که سامانه بارشی جدید فردا (سه‌شنبه) وارد آسمان ایران می‌شود.

به گزارش ایلنا، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز (دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲) در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز بارش برف، باران و وزش باد رخ خواهد داد.

بیشترین بارش‌ امروز برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، جنوب کرمان، غرب سواحل دریای خزر،‌ قم،‌ اصفهان و مرکزی خواهد بود.

فردا (سه‌شنبه) بارش‌ها در مناطق ذکر شده به‌صورت پراکنده ادامه دارد و از اواخر وقت سه‌شنبه موج جدید بارشی از سمت غرب و جنوب غرب این مناطق را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

روز چهارشنبه سامانه بارشی جدید تقویت می‌شود و در بیشتر مناطق کشور به‌ویژه سواحل دریای خزر، نیمه شمال استان‌های فارس و کرمان باعث بارش برف، باران و وزش باد نسبتا شدید می‌شود. سامانه بارشی روز پنجشنبه به‌جز مناطقی از شمال غرب، غرب و جنوب در سایر مناطق کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهد. شدت بارش‌های روز پنجشنبه برای جنوب سیستان و بلوچستان است.

روز جمعه از گستردگی سامانه کاسته می‌شود و بارش‌ها با شدت کمتر در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و جنوب شرق ادامه خواهد یافت.

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده است که امروز دمای هوا مانند روزهای قبل روند کاهشی داشته باشد. خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان امروز،‌ شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان امروز و فردا نیز دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز