خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد:

۴ استان درگیر کولاک برف و آب‎گرفتگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۸۵۹

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به این که ۳۸۶ امدادگر در عملیات سوانح جوی (کولاک برف و آب‎گرفتگی) حضور داشتند، گفت: امدادرسانی در ۴ استان کشور ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در سوانح جوی (کولاک برف/ آب‎گرفتگی) از تاریخ ۲۶ تا ساعت ۸ صبح ۲۹ بهمن ماه، گفت: دراین بازه زمانی، ۱۷ استان، شامل ۷۰ منطقه (۲۳ محور کوهستانی، ۱۵ شهر و ۳۲ روستا) نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی افزود: در این مدت زمان امدادگران به ۳۱۶۶ نفر امدادرسانی و برای ۱۱۰ نفر اسکان اضطراری فراهم کردند. ۱۲ نفر به مناطق امن و یک نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمودی با اشاره به این که امدادگران ۱۹۳ واحد مسکونی را از آب تخلیه کردند، ادامه داد: در این مدت زمان ۹۷ تیم امدادی، شامل ۳۸۶ امدادگر اقدام به رهاسازی ۲۳۸ خودرو از برف کردند.

گفتنی است، ۱۵۶ تخته پتو، ۲۴۵ کیلوگرم نایلون، ۳۰ بسته غذایی، ۲۴۷ بطری آب معدنی، ۲۰۰ قوطی کنسرو، ۸۰ کیلوگرم خرما و ۲۴۰ بسته بیسکوییت، بین افراد متاثر از سوانح جوی، توزیع شد.

لازم به ذکر است، امدادرسانی در ایلام، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز