خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران خبر داد

تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی مدارس پایتخت در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۴۹۲

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران گفت: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و تجهیز مدارس مناطق ۲۲ گانه در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شد.

به گزارش ایلنا، مهدی امیری با پرداختن به موضوع توسعه و تجهیز مدارس پایتخت افزود: هرساله شورای اسلامی شهر تهران اعتباری را مصوب می‌کند که در اختیار مناطق ۲۲ گانه قرار می‌گیرد و دستورالعمل بهره برداری و نحوه هزینه کرد آن توسط اداره کل آموزش‌های شهروندی تنظیم می‌شود.

وی افزود: در سال جاری برای اولین‌بار در دومین ماه از سال شیوه‌نامه‌ای برای مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شد و نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجموع مناطق ۲۲ گانه در حوزه توسعه و بهسازی مدارس شهر تهران در نظر گرفته شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، امیری با تأکید بر اینکه در این راستا در حوزه‌های مختلف چند سرفصل وجود دارد که مناطق ۲۲ گانه باید به آن بپردازند اعم از حوزه فنی و عمرانی، تجهیزی، برنامه ای و...، اظهار کرد: عمده مناطق در این حوزه با توجه به اینکه در سال جاری زود دستورالعمل ابلاغ شده است، توانستند از فرصت تابستان استفاده کنند و کارهای فنی و عمرانی و تجهیزی را تا زمان بازگشایی مدارس به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز