خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح:

نیروی انسانی در نیروهای مسلح باید باکیفیت و بااخلاق و رفتار اسلامی تربیت شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۴۲۴

جانشین فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در مراکز آموزشی نیروهای مسلح، باید نیروی انسانی باکیفیت و با اخلاق و رفتار اسلامی تربیت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین جشنواره تقدیر از برترین‌های حوزه تربیت و آموزش سازمان‌های مسلح کشور صبح امروز (شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲) با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، جانشین فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اعضای هیات رئیسه فراجا و جمع دیگری از فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن همایش غدیر دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده در این مراسم گفت: در آموزش نیروهای مسلح به برآوردن نیاز میدان عمل می‌پردازیم.البته اصول هم در آموزش بسیار مهم است. در همین راستا یک شورا در ستاد کل به همراه معاونت‌ها تشکیل داده‌ایم و آیین‌نامه مربوطه در حال تنظیم و شکل گرفتن است.

جانشین فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: اولین اصل در آموزش، تولید علم یا علم آموزی است و فرق آن با گذشته این است که علم همراه با مهارت است، دومین اصل فرهنگ سازمانی و مجموعه ارزش‌ها و بایدها و نبایدها است، بعد از آموزش و خارج شدن باید وفادار به عهد بمانند، در واقع دلسوزی به منافع ملی، شجاعت و تواضع همه این‌ها پایه‌اش در مراکز آموزشی گذاشته می‌شود.

وی افزود: نمونه بارز این ویژگی‌ها شهید سلیمانی است که در میدان نبرد شجاع و در برخورد با همراهان بسیار متواضع بودند؛ تقوا، انقلابی بودن، اخلاص و اخلاق باید در مراکز نیروهای مسلح آموزش داده شود و همچنین انضباط ظاهری و معنوی مد نظر است؛ شهدا نمونه بارز این مسائل هستند که روح معنوی داشتند.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: در مراکز آموزشی نیروهای مسلح باید پژوهشگران اندیشمندی تربیت شوند که ابتکار داشته باشند و بن‌بست برای آنها معنی نداشته باشد. در این مراکز، باید نیروی انسانی باکیفیت و با اخلاق و رفتار اسلامی تربیت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز