خبرگزاری کار ایران

شهادت مامور انتظامی در درگیری با شرور مسلح

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۱۰۷

فرمانده انتظامی استان همدان از شهادت رئیس پلیس امنیت عمومی شهرستان ملایر در درگیری با قاتل و شرور مسلح خبر داد.

به گزارش ایلنا از خبرگزاری پلیس، سردار "سلمان امیری" در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110   مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان ملایر و متواری شدن قاتل ، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد فردی حدودا 56 ساله به علت اختلافات خانوادگی با یک قبضه سلاح کمری فرزند 22 ساله خود را  در منزل به قتل رسانده و فرزند 32 ساله دیگرش را مجروح می کند و به قصد کشتن همسرش که در منزل حضور نداشته از منزلش خارج می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: ماموران بلافاصله با انجام بررسی های لازم و به کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی موقعیت متهم را در اطراف شهرستان شناسایی می کنند.

وی بیان داشت: ماموران با حضور در محل در ابتدا همسر قاتل را از صحنه خارج می کنند و در ادامه سرهنگ "محمود خداداد" که قصد دستگیری وی را داشته با شلیک گلوله از طرف این فرد شرور از ناحیه سینه مجروح و  پس از انتقال به بیمارستان علیرغم تلاش کادر درمان به فیض شهادت نائل می شود.

سردار امیری اظهار داشت: قاتل نیز به همراه یک قبضه کلت کمری در محل دستگیر می شود.

فرمانده انتظامی استان همدان  در پایان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این همکار عزیز به مردم شریف استان ، شهرستان ملایر و خانواده محترم این شهید عزیز خاطر نشان کرد : مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام متعاقبأ اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است از این شهید والامقام دو فرزند پسر 17  و 6 ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز