خبرگزاری کار ایران

هشدار رئیس پلیس راهور فراجا درباره یخ‌زدگی جاده‌های کوهستانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۴۶۸

رئیس پلیس راهور فراجا ضمن هشدار به رانندگان تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم به دلیل‌یخ زدگی جاده‌های کوهستانی، از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

به گزارش ایلنا، سردار «سیدتیمور حسینی» در جریان بازدید میدانی از وضعیت ترافیکی جاده هراز درباره آخرین شرایط جوی حاکم بر جاده‌های کشور گفت: براساس اعلام و پیش‌بینی سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی برف و باران به کشور بخش‌های گسترده‌ای از جاده‌های کوهستانی کشور مانند محور شیراز به اصفهان و سمنان به دامغان شب گذشته با انسداد مقطعی مواجه بود که خوشبختانه صبح دیروز با کمک سازمان راهداری و ماموران پلیس راه و راهور بازگشایی شد، اما به دلیل ادامه‌دار بودن بارش‌ها همچنان احتمال مسدود شدن این دو محور وجود دارد. 

حسینی افزود: در ساعات آینده در محورهای پونل به خلخال، هشتگرد به طالقان، سمنان به فیروزکوه و شاهرود به گرگان به دلیل شدت بارش برف با انسداد راه مواجه هستیم. 

رئیس پلیس راهور فراجا به مسافرانی که تصمیم گرفته‌اند در این روزهای برفی سفر کنند، هشدار داد و گفت: به دلیل شرایط جوی حاکم بر محورهای کوهستانی کشور سفرهای جاده‌ای به هیچ عنوان مناسب نیست و توصیه می‌کنیم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنید و در صورت لزوم ساعات ابتدایی روز را برای سفرهایشان انتخاب و با تجهیزات کامل اقدام به سفر کنند. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، حسینی در پایان خاطرنشان کدر: علی‌رغم آماده باش پلیس راه و راهور و سازمان راهداری، احتمال یخ‌زدگی معابر وجود دارد، لذا برای تردد در تمامی معابر شهری و جاده‌ای، تجهیزات زمستانی در خودرو به همراه داشته باشید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز