خبرگزاری کار ایران

‍ ارسال بیش از ۲۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ادبی، هنری پروردگارا

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۷۱۱

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از ارسال بیش از ۲۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ادبی، هنری پروردگارا خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، با بیان اینکه فراخوان شرکت در جشنواره ادبی و هنری"پروردگارا" ویژه کارکنان شهرداری تهران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (علیه السلام) و در راستای بستر سازی در جهت بروز خلاقیت های ادبی و هنری و همچنین تقویت ارزش ها و باورهای دینی از طریق هنر از ۲۴ دی ماه آغاز و به دلیل درخواست مکرر جامعه هدف تا دوازدهم بهمن ماه تمدید شد افزود: در این جشنواره کارکنان تمامی واحد‌های مستقل و غیرمستقل می توانند در رشته های هنری  تعیین شده براساس علاقه مندی خود شرکت کرده و به رقابت بپردازند.

وی موضوعات جشنواره را شامل آیین ها و مناسک دینی و هویت اسلامی و ایرانی، دعا و نیایش، امیرالمومنین علی (علیه السلام) در شعر و ادبیات فارسی، جوانمردی و نوع دوستی و معماری اسلامی و تزئینات وابسته دانست و اظهارداشت: با توجه به برگزاری این رویداد در دو بخش هنری و ادبی تمامی کارکنان واحد های تابعه شهرداری تهران می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه بخش هنری در موضوعات خوشنویسی با گرایش نستعلیق، عکاسی در قالب تک عکس و یا یک‌ مجموعه و طراحی پوستر اجرا می شود، بخش ادبی را شامل داستانک و شعر (غزل، قصیده و سپید) دانست و یادآور شد: تکنیک و شیوه ارائه اثر در این جشنواره آزاد بوده و هریک از کارکنان شرکت کننده می توانند تنها در دو رشته شرکت نموده و حداکثر ۵ اثر را به دبیر خانه جشنواره ارسال نمایند.

 بنی حسن زمان برگزاری نمایشگاه آثار منتخب را ۲۴ بهمن ماه سال جاری همزمان با ولادت امام حسین (علیه السلام) عنوان کرد و گفت: به ۵ برگزیده هر رشته جوایز نقدی قابل توجهی اهدا خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش تخصصی و غیرتخصصی برگزار می شود، هدف دیگر از برگزاری جشنواره را معرفی و شناسایی استعدادها و بهره مندی از ظرفیت و توانمندی افراد متخصص در برنامه های آتی مدیریت شهری ذکر کرد و افزود: در بخشهایی نظیر داستانک و یا عکس سعی شد شرایط برای حضور حداکثری کارکنان ایجاد شود تا مناجات و درخواست‌های خود و یا عموم مردم را از پروردگار در قالبهای تعیین شده بیان کنند و قطعا موضوعاتی که امکان پاسخگویی آن از طریق مدیریت شهری فراهم است محقق خواهد شد.

به گفته مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران تاکنون بیش از ۲۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و با توجه به تمدید آن تا فردا این میزان افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز