خبرگزاری کار ایران

فرماندار شمیرانات عنوان کرد:

غفلت از بخش‌های روستایی لواسانات و رودبارقصران در سایه ساخت و سازهای صاحبان ثروت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۶۸۷

فرماندار شمیرانات با تقدیر از نوع نگاه در امور محرومیت‌زدایی گفت: بخش‌هایی از روستاهای لواسانات و رودبارقصران نیازمند توجه جدی است.

به گزارش ایلنا، مجتبی ذاکریان در رزمایش بزرگ جهادی شمیرانات گفت: در برخی قسمت‌های این محدوده مناطقی وجود دارد که در نقاط محروم تهران هم این شرایط دیده نمی‌شود و نیازمند توجه هستند.

وی افزود: با وجود اینکه در راه‌اندازی طرح بزرگ جهادی شمیرانات با تأخیر و ناهماهنگی هایی مواجه بودیم که شاید بهتر بود مجموعه زودتر و جدی تر به آن ورود می‌کرد؛ اما با توفیق الهی یک منطقه قبلاً پایگاه آن دایر و فعال شده بود و امروز هم شش محله به عنوان منطقه هدف شناسایی و هم خانه‌های امداد سه منطقه دیگر افتتاح می‌شود و در این راستا ضروری است که از مجموعه کمیته امداد تشکر کنیم که پیگیر کار بودند.

فرماندار شمیرانات با ابراز امیدواری نسبت به تداوم این زنجیره خدمت بیان کرد: امیدوار هستیم این خدمات‌رسانی به نفع مردم و توانمندسازی قشری که صاحبان انقلاب و ولی نعمتان ما هستند، ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه نوع نگاه در امور محرومیت‌زدایی قابل تقدیر است، گفت: در این مجموعه شاهد نگاه مثبت به توانمندسازی و محوریتی کردن مساجد و رسیدگی به دغدغه‌مندان بومی و محلی وجود دارد و مفتخر هستیم که می‌بینیم تمرکز بر فرآیند تصمیم‌گیری و تصمیم سازی برداشته شده و نظام مسائل در مقیاس محلات حل می‌شوند و از ظرفیت دولت برای ظرفیت‌های بومی محلی‌ها استفاده می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، فرماندار شمیرانات تاکید کرد: در بخش‌های روستایی لواسانات و رودبارقصران نیز مناطقی داریم که نیازمند توجه هستند و لابه لای تفرجگاه‌ها و ساخت و سازها و هجمه‌هایی که از سوی صاحبان قدرت و ثروت وجود دارد، حقوق و نیازهایشان مورد غفلت واقع شده که امیدوار هستیم در این مناطق نیز قدم‌های خوبی برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز