خبرگزاری کار ایران

زورگیری در خیابان ولیعصر

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۸۲۵

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 4 مرد جوان که با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: متهمان به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "کیومرث حسنوند" سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: نوزدهم دی ماه عملیات کلانتری 145 ونک در حال گشت زنی در محدوده خیابان " ولیعصر " تهران به 4 جوان که عابران پیاده را زاغ زنی می کردند، مشکوک و  تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار  دادند.

وی گفت: متهمان در همین حین به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و با تهدید سلاح سرد تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری 145 ونک سریعا وارد عمل شده و دستگیری سارقان در دستور کار این پلیس قرار گرفت. 

به  گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسنوند ادامه داد: متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و قانون به کارگیری سلاح هر 4 متهم زمین گیر و دستگیر شدند و از آنها 4 دستگاه تلفن همراه سرقتی به ارزش 600 میلیون ریال کشف شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد دارای سوابق متعدد در امر سرقت بوده و به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه و 15 فقره زورگیری مشابه با همکاری یکدیگر معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفته و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز