خبرگزاری کار ایران

رویداد ملی «جامعه پرداز» تا پایان سال در ۱۸ استان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۲۰۰

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: رویداد ملی «جامعه پرداز» با هدف هم افزایی کنشگران حوزه خانواده، جمعیت، هویت زن و کاهش طلاق تا پایان امسال در ۱۸ استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از خراسان شمالی، حجت الاسلام مهدی متقی فر در حاشیه بازدید از میزهای مساله محور رویداد ملی جامعه‌پرداز به میزبانی بجنورد، اظهار کرد: مشارکت کنشگران مردمی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی امری است که کمتر به آن توجه شده به گونه‌ای که در این رویداد ملی شناسایی این افراد و بهره گیری از ظرفیت آن‌ها در دستورکار قرار دارد. 

وی افزود: کنشگران مردمی، افرادی دغدغه‌مند و دلسوز هستند که می‌توانند اقدامات موثری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی انجام دهند. 

حجت الاسلام متقی فر با تاکید بر فعالسازی کنشگران مردمی در شهرستان ها، گفت: به طور میانگین در هر استانی ۳۰ سازمان مردم نهاد فعالیت دارد و در این رویداد با شبکه‌سازی و گرد هم آوردن این سمن‌ها ضمن ایجاد هم افزایی به دنبال بهره گیری مجموعه‌ها از ظرفیت‌های یکدیگر هستیم. 

وی تصریح کرد: کنشگران در این رویداد ملی میزهای مساله‌محور بر اساس زیست بوم استان‌ها ایجاد می‌کنند و در خصوص مسایل ازدواج، طلاق و جمعیت تبادل نظر و راه حل‌های اجرایی نیز ارایه می‌شود. 

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تمرین طراحی عملیات مشترک و حل مساله توسط کنشگران مردمی از اهدافی اصلی در رویداد ملی «جامعه پرداز» است. 

رویداد ملی «جامعه پرداز» از ۱۸ دی ماه امسال به مدت ۲ روز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه خانواده، جمعیت، هویت زن و کاهش طلاق در بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز