خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران و کانون زبان ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۷۸۵

تفاهم‌نامه همکاری دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با کانون زبان ایران روز دوشنبه ۱۸ دی ماه به امضای هاشم آقازاده رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران و مهدی ذوالفقاری رئیس کانون زبان ایران رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشکده تجارت و مالیه، بر اساس این تفاهم‌نامه، دانشکده تجارت و مالیه و کانون زبان ایران در کلیه امور آموزشی و پژوهشی، انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی، برگزاری سمینارهای مشترک علمی، پژوهشی، آموزشی و برگزاری کارگاه‌های مشترک آموزشی همکاری خواهند کرد. 

هاشم آقازاده، رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: علی‌رغم اینکه زمان زیادی از فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران نمی‌گذرد، گام‌های بزرگی برای اثربخشی دانشکده در عرصه علمی برداشته شده است. 

وی دانشکده تجارت و مالیه را یک دانشکده تقاضامحور دانست و افزود: این دانشکده مأموریت دارد که به صنعت و اجرا بسیار نزدیک باشد، و مجموعه آموزش‌هایی که در این دانشکده وجود دارد می‌تواند از زاویۀ آموزش زبان نیز مورد توجه شما قرار گیرد. 

استاد دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران همچنین در خصوص دوره‌هایی که در حوزۀ تجارت در این دانشکده طراحی شده است، توضیح داد: در تدوین این دوره‌ها موضوع آموزش زبان نیز مورد توجه مسئولین دانشکده قرار داشته است. اولویت زبانی ما زبان‌های طرف تجاری ایران است و معتقدیم که همکاری دانشکده و کانون زبان ایران گام بلندی در راه توسعۀ کشور خواهد بوده و در ارتقای سطح تجاری و مراودات بازرگانی با کشورهای طرف تجاری مؤثر خواهد بود. 

آقازاده به دوره‌های متعددی که در دانشگاه تهران برگزار می‌شود اشاره و ابراز تمایل کرد تا با همکاری کانون زبان ایران این دوره‌ها در عرصۀ بین‌الملل نیز برگزار شود. 

در ادامه این نشست، ذوالفقاری رئیس کانون زبان ایران نیز گفت: ما این اراده را داریم تا کانون زبان ایران را از یک آموزشگاه زبان صرف به یک مجموعۀ آموزشی -پژوهشی مهم در کشور که تولید علم می‌کند و مرجعیت علمی در حوزۀ دانش‌های زبانی دارد، تبدیل کنیم. در این راستا قابلیت‌ها و ظرفیت علمی دانشگاه تهران می‌تواند کمک شایانی به اهداف کانون نماید. 

در پایان این نشست، تفاهم‌نامۀ همکاری میان دو مجموعۀ دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران و کانون زبان ایران به امضا رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز