خبرگزاری کار ایران

کاشانی مطرح کرد؛

همکاری شهرداری برای احیای مسجدی در جنوب شهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۷۷۶

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با همکاری شهرداری تهران زمینی برای مسجدی در بزرگراه نواب اختصاص داده شده است، یادآور شد: مبلغی نیز برای ساخت این مسجد پیش بینی شد که از دست‌اندرکاران و همچنین امنای مسجد برای برپاشدن آن تقدیر می‌کنم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر حبیب کاشانی در دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اگر در رابطه با جنایت غزه در تمام تاریخ، ساعات و دقایق سخن گفته شود، کافی نیست، اظهار کرد: قرار آنها بر این است که نگاه جامعه جهانی را تغییر دهند. امروز می بینیم داعش در ایران مردمی را که برای باورها و اعتقادات خود کیلومترها پیاده رفته اند، به شهادت رسانده است. این پستی است که می گویند افرادی برای یک شربت به کرمان رفته اند.

وی با اشاره به تذکر خود در دو ماه پیش درخصوص حذف یک مسجد در بزرگراه شهید نواب صفوی تهران هم یادآور شد: امنای این مسجد در ۳۲ سال اخیر هرباری که ما از محل بازدید کردیم، گفتند که مردم پول دادند اما کسی مسئولیت آن را قبول نمی کند.

کاشانی با بیان اینکه با همکاری شهرداری تهران زمینی اختصاص داده شده است، یادآور شد: مبلغی نیز برای ساخت این مسجد پیش بینی شد که از دست اندرکاران و همچنین امنای مسجد برای برپاشدن آن تقدیر می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز