خبرگزاری کار ایران

گشت تعزیرات با حضور معاون رییس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۲۰۴

معاون رئیس‌جمهور با حضور در گشت مشترک تعزیرات حکومتی روند رسیدگی به تخلفات اصناف را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، شهرام محسنی گفت: میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به همراه احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی عصر امروز با حضور در گشت مشترک تعزیرات به صورت سرزده از ۲۰ واحد صنفی یک بازارچه مرکزی در تهران بازدید کردند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در این گشت مشترک ارائه خدمات تمامی واحدهای صنفی این بازارچه، بررسی و سه واحد فروش گوشت، مرغ و سوپرماکت به علت تقلب در کسب و کار و درج نکردن قیمت براساس مصوبه شورای عالی سران قوا پلمب شدند تا مردم از تخلف این واحدها مطلع شوند.

محسنی گفت: بازرسان حاضر در این گشت تخلف هایی همچون گرانفروشی، فروش کالای تاریخ مصرف گذشته، قاچاق کالا، تقلب، استاندارد نبودن ترازو و درج نکردن قیمت را محرز اعلام کردند و برای تمام واحدهای متخلف این بازارچه، پرونده تشکیل دادند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: همچنین در این گشت مشترک، ۵۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد معدوم و کالاهای قاچاق توقیف و تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

به گفته محسنی، معاون رئیس جمهور با مشاهده وضعیت این بازارچه از دستگاه های نظارتی خواست با افزایش بازرسی ها برای جلوگیری از تخلف مجدد این واحد ها و  ایجاد ثبات در بازار، نظارت بیشتری داشته باشند.

در گشت مشترک تعزیرات حکومتی نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، استاندارد، جهاد کشاورزی و بهداشت محیط حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز