خبرگزاری کار ایران

کشف ۴۳ میلیارد تومان کالای قاچاق در آب‌های بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۰۲۳

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور باری و کشف ۴۳ میلیارد تومان کالای قاچاق در آب‌های این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ یدالله شرفی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه جدی و همه‌جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا، گفت: مرزبانان موفق شدند در پی یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور حامل مقدار زیادی کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند. 

وی افزود: در بازدید از این شناور، تعداد ۳۱۷۸ عدد لوازم برقی خانگی بَلک‌اَنددِکِر و ال‌جی، ۱۴۴ دستگاه یخچال فریزر ال‌جی و سامسونگ، ۵۰ دستگاه کولر گازی اوجنرال، ۳۱۲۰ لامپ، ۲۳۷۶ جفت کفش به مارک سالمون، ۸۰ دستگاه موتور کولر، ۱۱۰۰ عدد کپسول گاز، ۵۹ هزار ثوب پوشاک و بیش ۱۲۴ هزار عدد لوازم ریسندگی و بافندگی و… که فاقد مجوز قانونی بودند، کشف شد. 

شرفی با اشاره به دستگیری دو نفر در این رابطه، عنوان کرد: ارزش کالاهای کشف شده طبق نظر کارشناسان حدود ۴۳۰ میلیارد ریال است. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده مرزبانی بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان استان شبانه‌روزی با هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس هستند و با افراد خاطی برخورد قاطع و قانونی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز