خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۱.۵ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۰۸۳

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۵۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ویژه ماموران پلیس شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و شهرستان‌ها پس از چند شبانه‌روز کار گسترده، اطلاعاتی از فعالیت باندهای مسلح و سازمان‌یافته قاچاق مواد افیونی در شهرستان‌های سراوان، نیکشهر، ایرانشهر، زابل و هیرمند به دست آمد که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند، اما با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باندها در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی به انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این باند توسط ماموران پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان، اعضای این باند که با چهار دستگاه خودرو در حال جابه‌جایی محموله سنگین مواد مخدر بودند را شناسایی کردند و تحت نظر قرار دادند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند، قصد فرار از محل را داشتند که با حضور مقتدرانه و منسجم تکاوران پلیس عرصه را برخود تنگ دیدند و قبل از هرگونه واکنشی ۴ قاچاقچی مواد مخدر در محل دستگیر و ۴ خودرو متهمان نیز توقیف شد. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر از قاچاقچیان، یک تن و ۵۷۷ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل هزار و ۴۴۰ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، ۵۰ کیلو گرم هروئین، ۳۱ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۵۵ کیلوگرم شیشه کشف کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز