خبرگزاری کار ایران

عضو خبرگان رهبری:

طلاب حوزه‌های علمیه برای تبلیغ در مدارس باید بیشتر همت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۴۴۷

عضو خبرگان رهبری گفت: همکاری حوزه و آموزش و پرورش ضرورت مضاعف دارد، چرا که هماهنگی، همفکری و همکاری این دو نهاد پایه‌های عزت، اقتدار و ارتقای ایران اسلامی را تقویت می‌کند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، آیت الله مقتدایی درخصوص انتشار خبری مبنی بر انتقاد از حضور طلاب در آموزش و پرورش گفت: آنچه در این گفت وگو بیان شد تاکید بر تبلیغ دین به عنوان رسالت اصلی طلاب و روحانیون بود و اعتقاد دارم طلاب باید با تلاش علمی به تبلیغ دین بپردازند و اتفاقا یکی از جاهایی که می‌تواند اثر گذار باشد آموزش و پرورش است. 

وی با بیان اینکه گاهی برخی از رسانه‌ها در تماس‌های تلفنی اصرار بر گفت و گو دارند و بنده هم معمولا امتناع می‌کنم، اما وقتی اصرار می‌کنند توقع این است صحبت‌ها را دقیق منتشر کنند. 

وی افزود؛ همکاری حوزه و آموزش و پرورش ضرورت مضاعف دارد، چرا که هماهنگی، همفکری و همکاری این دو نهاد پایه‌های عزت، اقتدار و ارتقای ایران اسلامی را تقویت می‌کند. 

آیت الله مقتدایی با بیان اینکه آموزش و پرورش، انتظار بالایی از حوزه‌ها دارد، بیان کرد: باید در تربیت صحیح دینی و اخلاقی دانش آموزان حداکثر تلاش خود را به کار گیریم، حوزه‌های علمیه وظیفه تبلیغ دین را بر عهده دارند و آموزش و پرورش نیز نیازمند چنین تبلیغی است که اگر این دو نهاد در کنار هم قرار گیرند قطعا موجب نتایج مثبتی در جامعه خواهد شد. 

عضو خبرگان رهبری بیان داشت؛ آثار و برکات ارشاد در یک مدرسه و هدایت یک دانش آموز به مراتب بالاتر از تبلیغ در یک مسجد است و طلاب حوزه‌های علمیه برای تبلیغ در مدارس باید بیشتر همت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز