خبرگزاری کار ایران

جابجایی امن مسافران در حوزه خطوط ریلی و هوایی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۹۱۰

رئیس پلیس پیشگیری فراجا در تشریح اقدامات و عملکرد سال جاری پلیس پیشگیری از ارائه خدمات انتظامی در خطوط ریلی و هوایی به امدادخواهان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "رضا بنی اسدی فر" به تشریح اقدامات و عملکرد پلیس راه آهن و فرودگاه های کشور در سال جاری پرداخت و گفت: مدیریت انتظامی مطلوب و بدون حادثه 15 هزار کیلومتر از خطوط ریلی، اماکن و ایستگاه‌های راه آهن علیرغم افزایش 10 درصدی آمار مسافران صنعت ریلی در این ایام را از توفیقات پلیس راه آهن کشور برشمرد.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از 47 هزار و 912 رام قطار و نزدیک به 21 میلیون 700 هزار مسافر در امنیت کامل تردد و جابه جا شده اند که این مهم حاصل افزایش تحرک و پوشش انتظامی و امنیتی پلیس راه آهن از طریق فعالیت 18 هزار و 325 دستگاه گشت خودرویی و 19 هزار و 892 دستگاه گشت موتوری، مدیریت مطلوب انتظامی در ایستگاه های ریلی مهم علیرغم تراکم شد آمد در مسیرهای تهران به سمت مشهد مقدس- جنوب و آذربایجان و بالعکس بدون بروز هر گونه واقعه امنیتی می‌باشد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور با اشاره به افزایش 2 درصدی مسافران پروازهای داخلی و افزایش 2 درصدی مسافران پروازهای خارجی، افزود: پلیس فرودگاه‌های کشور از ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه روزی همکاران در این فرماندهی امنیت بیش از 28 میلیون مسافر را در قالب بیش از 242 هزار پرواز داخلی و خارجی تأمین و رضایت مراجعه کنندگان را به خوبی جلب کند.

به گزارش خبرگزاری پلیس، این مقام ارشد انتظامی با تصریح بر اینکه پلیس راه آهن و فرودگاه های کشور با اقدامات موثر پیشگیرانه توانسته اند است قاچاق کالا و ارز در حوزه صنعت ریلی و هوایی را مدیریت کند، گقت: که این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از افزایش36% درصدی با ارزش تقریبی4 هزار و 137 میلیارد و 612 میلیون ریال برخوردار بوده است.

سردار بنی اسدی فر با بیان اینکه پلیس با بسیج تمام امکانات در سراسر کشور پاسدار آسایش و امنیت هموطنان است، خاطرنشان کرد: از عموم مردم عزیز و فهیم ایران اسلامی که خادمان خود در انتظامی کشور را در انجام وظایف محوله یاری می کنند تا احساس امنیت برای همه ایرانیان خلق شود، قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز