خبرگزاری کار ایران

ورودی‌های شرقی و شمالی ایستگاه متروی علامه جعفری تکمیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۴۸۴

پس از افتتاح ایستگاه علامه جعفری در بخش توسعه غربی خط ۴ متروی تهران که اردیبهشت‌ماه سال جاری محقق شد، حالا پیگیری برای روند تکمیل دو ورودی جدید این ایستگاه پرمسافر شبکه متروی پایتخت ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، حسن کاووسی‌فر، مجری خط ۴ متروی تهران با اعلام این مطلب گفت: از همان اوایل امسال که عملیات اجرایی بهره‌برداری از نخستین ورودی ایستگاه علامه جعفری (ورودی غربی) را دنبال می‌کردیم، تکمیل دو ورودی دیگر این ایستگاه شامل ورودی‌های شرقی و شمالی را نیز مد نظر داشتیم و براساس پیگیری‌های صورت‌گرفته، کارهای ساختمانی ورودی‌های جدید تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی افزود: در صورت تامین به موقع منابع مالی، پله‌های برقی دو ورودی جدید ایستگاه متروی علامه جعفری نیز سفارش‌گذاری و پس از ۴ ماه نصب خواهند شد. ضمن این که اخیرا پله‌های برقی‌ دسترسی شرقی ایستگاه هم نصب شده است.

براساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، کاوسی‌فر همچنین به اقدامات صورت‌گرفته در دو ایستگاه دیگر خط ۴ مترو یعنی ایستگاه‌های تئاتر شهر و شادمان اشاره کرد و افزود: امیدواریم با ترخیص کالاهایی که در گمرک داشته‌ایم و حمل آنها به تهران، ورودی جدید ایستگاه تئاتر شهر را به‌زودی تقدیم مردم کنیم و همچنین تبادل سفر بین خطوط ۲ و ۴ را نیز در ایستگاه شادمان محقق سازیم تا یکی از تقاضاهای اصلی مسافران در این ایستگاه پرتردد اجابت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز