خبرگزاری کار ایران

در بازدید میدانی مطرح شد؛

هشدار رئیس سازمان محیط‌زیست به شهرک صنعتی اشتهارد درباره تخلفات متعدد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۶۶۱

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست ضمن بازدید میدانی از شهرک صنعتی اشتهارد، در حضور مسئولان این شهرک گفت: در بازدید از محل تصفیه‌خانه شما، تخلفات متعددی مشاهده شد که باید در اولین زمان ممکن اصلاح شود. ما هم در این مسیر پای کار هستیم و صندوق ملی محیط‌زیست می‌تواند در بحث مالی کمک کند.

به گزارش ایلنا، علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست صبح امروز (جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲) در بازدید میدانی از شهرک صنعتی اشتهارد ضمن ابراز تاسف از تخلفات محیط‌زیستی این شهرک خطاب به مدیرعامل آن گفت: بوی ناشی از خروجی پساب شما، خاطر مردم را آزرده کرده و آلودگی ناشی از آن، منابع آب و اراضی کشاورزی را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: در بازدید از محل تصفیه‌خانه شما تخلفات متعددی مشاهده شد که باید در اولین زمان ممکن اصلاح شود. ما هم در این مسیر پای کار هستیم و صندوق ملی محیط‌زیست می‌تواند در بحث مالی کمک کند.

معاون رئیس‌جمهور با تاکید بر این که رویکرد دولت این است که تولید متوقف نشود، عنوان کرد: لذا پیش از ورود دستگاه قضا و پلمب واحد، رویه را اصلاح کنید.

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست، سلاجقه ضمن هشدار به مسئولان شهرک صنعتی اشتهارد تصریح کرد: این موضوع حیات مردم را مختل کرده است، لذا اگر تمکین نکنید و روند تصفیه پساب اصلاح نشود، هیچ مماشاتی در کار نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز