خبرگزاری کار ایران

اجساد مفقودی‌های ابهر پس از تلاش‌های شبانه روزی هلال احمر پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۱۹۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با تلاش شبانه روزی تیم‌های عملیاتی هلال احمر اجساد ۲ مفقودی شهرستان ابهر در ضلع شرقی ارتفاعات قله سندان پیدا شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، حکمت اله‌هاشمی عنوان کرد: روز دوشنبه حادثه مفقودی ۲ نفر از هموطنان توسط یکی از خانواده‌ها به ندای امداد جهت امدادرسانی اطلاع داده شد. 

وی تاکید کرد: هماهنگی با تیم‌های عملیاتی واکنش سریع و کوهستان در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرم دره انجام و به صورت آماده باش درآمدند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با تشریک مساعی نیروی انتظامی و دادستانی شهرستان ابهر و مدیریت بحران ۹ تیم عملیاتی متشکل از ۲۹ نیرو و ۶ خودروی عملیاتی از روز دوشنبه اقدام به جست و جو و نجات در منطقه خراسانلو کردند. 

هاشمی تاکید کرد: بدون فوت وقت، تیم‌ها عملیات جستجو و نجات را آغاز کردند و با شب مانی در منطقه خراسانلو و جستجوی مناطق اطراف با همکاری هیات موتور سواری مرکز استان و اهالی روستای مهستان، خراسانلو و تیم آنست این عملیات را با گسترش شعاع ادامه دادند. 

وی ادامه داد: شامگاه گذشته با دریافت مجوز از ریاست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور امروز تیم امداد هوایی به توجه به صعب العبور بودن منطقه به ضلع شرقی ارتفاعات قله سندان که ارتفاع آن به ۲هزار و ۹۸۴ متر می‌رسد، اعزام شدند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۶۰نیرو با ۱۵ خودروی کمک دار و آمبولانس نیز طی امروز و روز گذشته مجدد عملیات جستجو را ادامه دادند. 

هاشمی اظهار کرد: قبل از ظهر امروز ابتدا امکاناتی که مفقودان به همراه داشتند و سپس در شعاع یک کیلومتری نیز اجساد این ۲ شهروند پیدا شد. 

وی متذکر شد: انتظار می‌رود خانواده‌های مفقودان حادثه مفقودی را هر چه سریع‌تر به هلال احمر و ارگان‌های متولی اطلاع دهند تا با مکانسیم و تاکتیک‌های عملیاتی این مفقودین، سالم به آغوش خانواده‌های خود بازمی‌گشتند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اطلاع‌رسانی چنین حوادثی در دقایق اولیه به کاهش تلفات جانی کمک قابل توجهی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز