خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان تعزیرات:

۸۰۰ میلیارد ریال جریمه برای قاچاق ۱۶۰۰ دستگاه مخزن‌ تاشو

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۷۶۱

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه بیش از ۸۰۰ میلیارد ریالی و تعلیق یک ساله شرکتی برای قاچاق مخزن‌های تاشو خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی اسفنانی گفت: شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بندرعباس به تخلف قاچاق هزار و ۶۰۰ دستگاه مخزن‌های تاشو به ارزش ۱۰۰ میلیارد و ۵۲۸ میلیارد ریال رسیدگی کرد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: این شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و با توجه به اظهار ورود موقت مخزن‌های تاشو و تسویه نکردن با گمرک در تاریخ سررسید قانونی، مدیرعامل شرکت را به عنوان متهم ردیف اول به پرداخت ۱۰۰ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: همچنین شرکت علاوه بر تعلیق یک ساله از فعالیت به پرداخت ۶۰۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جریمه و ۱۰۰ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال برای مال از دست رفته در مجموع متهمان به پرداخت ۸۰۴ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: با گزارش گمرک شهید رجائی بندرعباس پیرامون ورود هزار و ۶۰۰ دستگاه مخزن‌های تاشو در ۹ فقره اظهارنامه و تسویه نکردن در وقت مقرر، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز