خبرگزاری کار ایران

تداوم آلودگی هوای تهران تا فردا

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۵۲۸

اداره‌کل هواشناسی استان تهران از تداوم آلودگی هوای استان تا فردا (۵ آذرماه) و افزایش تدریجی دما از امروز تا دوشنبه (۴ تا ۶ آذرماه) خبر داد.

به گزارش ایلنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران، طی امروز و فردا (۴ و ۵ آذرماه) آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و با توجه به پایداری نسبی جو در بعضی ساعت‌ها غبار محلی، کاهش کیفیت هوا و گاهی کاهش دید به‌ویژه در نواحی پرتردد خواهد بود. 

از صبح دوشنبه (۶ آذرماه) با گذر یک موج ضعیف، به‌تدریج افزایش ابر و وزش باد و بهبود تدریجی کیفیت هوا مورد انتظار است و تا چهارشنبه (۸ آذرماه) آسمان کمی ابری تا نیمه‌ابری، گاهی همراه با افزایش سرعت باد و وزش باد شدید و بخصوص در نیمه جنوبی استان و در نیمه شمالی استان گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. 

آسمان شهر تهران فردا (۵ آذرماه) کمی ابری تا نیمه‌ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد و طی ‌روز دوشنبه (۶ آذرماه) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، در اواخر وقت افزایش ابر و گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز تا روز دوشنبه روند تدریجی افزاش دما در سطح استان مورد انتظار است.

گفتنی است، فیروزکوه با کمینه دمای ۵- درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز