خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

دستیار وزیر در امر مردمی‌سازی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۱۰۳

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «شهاب جنابی» را به عنوان «دستیار وزیر در امر مردمی‌سازی» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم متن این حکم انتصاب به شرح زیر است؛ 

نظر به مراتب تعهّد، دانش و تجارب ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت «دستیار وزیر در امور مردمی‌سازی» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن تعامل سازنده و مؤثر با ارکان مختلف آموزش عالی به افزایش نقش و مشارکت مردم در حوزۀ آموزش عالی با استفاده از ظرفیت تشکل‌های علمی و فرهنگی دانشجویی، کارمندی و استادی کمک کرده و با سازماندهی، تسهیل‌گری و مانع‌زدایی از فعالیت نهادهای مردمی در حوزۀ آموزش عالی و توانمندسازی و انسجام‌بخشی نیروهای مردمی و بسترسازی به منظور استفاده از ظرفیت اندیشکده‌ها، پژوهشکده‌ها، نخبگان و خبرگان برای ایجاد تحول در نظام حکمرانی کشور در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، باعث افزایش کارآمدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بخش‌های تابعه و فرهنگ‌سازی و ترویج روحیۀ مردمی در آموزش عالی گردید. 

توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم. 

شهاب جنابی دارای دکترای تخصصی مهندسی صنایع _ مدیریت سیستم و بهره‌وری و عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران است. از سوابق مهم اجرایی او می‌توان به قائم مقام مرکز مطالعات و بررسی‌های راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیرکل برنامه‌ریزی، پژوهش و امور نخبگان، دبیر قرارگاه پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، مدیرکل طرح و برنامه مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیر کمیسیون تدوین برنامه‌ی جامع سبک زندگی اسلامی ایرانی شورای عالی انقلاب فرهنگی، مشاور رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران، دستیار و مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز