خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران تاکید کرد:

جذب سرمایه‌گذار خارجی و انتقال تکنولوژی به تولیدکنندگان داخلی؛ دو شرط مهم در مذاکرات با چینی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۹۶۴

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از جذب سرمایه‌گذار خارجی و انتقال تکنولوژی به تولیدکنندگان داخلی، به عنوان دو شرط مهم در مذاکرات با مدیریت شهری پایتخت با طرف‌های چینی نام برد.

به گزارش ایلنا، لطف‌الله فروزنده در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تمامی مذاکرات با طرف‌های چینی دو شرط مهم  قرار دادیم؛ نخست انتقال تکنولوژی به تولیدکنندگان ایرانی و دوم جذب سرمایه‌گذاری خارجی در داخل کشور. این موضوع بسیار حائز اهمیت است و موجب شراکت طرف‌های خارجی در ایران خواهد شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ادامه داد: در این خصوص صرفا به دنبال انتقال تکنولوژی نیستیم، بلکه سرمایه‌گذاری چینی‌ها در موارد مختلف  از جمله در اتوبوس و سایر خودروها مد نظر است؛ این که چینی‌ها در این موارد نیز  ضمن انتقال تکنولوژی با ما شریک شوند.

براساس گزارش روابط‌عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، فروزنده همچنین با اشاره به همکاری مدیریت شهری پایتخت و وزارت صمت در توسعه حمل‌ونقل پاک، خاطرنشان کرد: با وزیر محترم صمت جلسات مفصلی  جهت برقی‌سازی خودروهای تهران برگزار کرده‌ایم و هم ‌اکنون در حال فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم در این زمینه هستیم. همچنین در تعامل با وزارت نیرو نیز پیگیر تامین برق خودروها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز