خبرگزاری کار ایران

چمران:

من از قطع درختان مجموعه سعدآباد حمایت نکردم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۶۲۳

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به اظهار نظر یکی از رسانه‌های معاند در رابطه با حمایت او از قطع درختان مجموعه سعد آباد واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ادعای یکی از رسانه های فارسی زبان معاند در رابطه با حمایت وی از قطع درختان مجموعه سعدآباد، اظهار کرد: ما این موضوع را مطرح کردیم که چرا درختان را قطع کردند؟ و اگر قطع شده باشد اعتراض می کنیم حتی اگر دولتی‌ها باشند.

وی افزود: رئیس سازمان بوستان ها موظف شده که مسئله را پیگیری کند؛ بحث قطع درخت نیست و گفتیم اگر یک جایی ضرورت دارد برای سقوط درختان نسبت به قطعا آن اقدام شود باید به کمسیون ماده هفت بیاید و برای آن تصمیم گیری شود.

چمران خاطرنشان کرد: خودشان نمیتوانند درختان را قطع کنند و باید رأی کمیسیون ماده هفت را داشته باشند. در شرایط اضطراری می توانند اقدام به قطع کنند، اما به شرطی که کمیسیون ماده هفت مجوز دهد.

به گزارش سایت شهر، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اینجا حمایت از قطع درختان صورت نگرفته است، یادآور شد: ما در شورا تمام تلاشمان این است که درختان قطع نشوند.

گفتنی است مهدی چمران امروز، در حاشیه یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران نسبت به قطع درختان مجموعه سعدآباد واکنش نشان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز