خبرگزاری کار ایران

استعفای رئیس پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف/ صدور یک اطلاعیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۲۱۰

رئیس پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف، در پی حواشی مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان این دانشگاه که پنج‌شنبه ۲۵ آبان ماه برگزار شده بود، استعفا داد.

به گزارش ایلنا، کانال حوزه ریاست دانشگاه صنعتی شریف در پیام رسان بله، خبر استعفای دکتر «علی سلک غفاری» رئیس پردیس بین‌المللی کیش را در پی حواشی مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان این دانشگاه که پنج‌شنبه ۲۵ آبان ماه برگزار شده بود، را منتشر کرد. 

در این پیام که خطاب به دکتر رسول جلیلی، رئیس دانشگاه و رئیس هیئت امناء پردیس کیش نوشته شده، آمده است: 

در پی حواشی مراسم دانش‌آموختگی پردیس بین‌الملل شریف کیش، دکتر علی سلک غفاری، با ارسال نامه‌ای خطاب به دکتر جلیلی، رئیس هیئت امنای پردیس، از ریاست پردیس استعفا نمود. متن نامه به این شرح است: 

«جناب آقای دکتر رسول جلیلی

رئیس محترم دانشگاه صنعتی شریف

و رئیس محترم هیئت امنای پردیس بین‌الملل شریف کیش

با سلام

احتراماً ضمن اظهار تأسف ازعدم رعایت مقررات و شئونات دانشگاهی برخی از دانش‌آموختگان این پردیس در پایان سیزدهمین مراسم دانش‌آموختگی که طبق روال سنواتی با حضور خانواده‌ها مورخ ۲۵ آبان ۱۴۰۲ بروز نمود و منجر به جریحه‌دارشدن عواطف ملت شریف ایران، خانواده معظم شهدا و جامعه دانشگاهی گردید، ضمن‌عدم تأیید این رفتار خارج از عرف برخی از دانش‌آموختگان، به‌منظور صیانت از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ شأن دانشگاه صنعتی شریف، ادامه مسئولیت به‌عنوان رئیس پردیس بین‌الملل شریف کیش را به صلاح نمی‌دانم و بدینوسیله استعفای خود را به آن مقام محترم و هیئت امنای محترم پردیس بین‌الملل شریف کیش تقدیم می‌دارم. 

علی سلک غفاری» 

حوزه ریاست دانشگاه صنعتی شریف

استعفای رئیس پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف/ صدور یک اطلاعیه

همچنین روابط عمومی دانشگاه نیز با صدور اطلاعیه‌ای عنوان کرد: مراسم دانش‌آموختگی ۸۱ نفر از دانشجویان پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف در جزیره کیش، روز پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲، برگزار شد. متأسفانه، در بخش پایانی مراسم، هنگام اهدای جوایز و گرفتن عکس دسته‌جمعی، مواردی ازعدم رعایت شئونات و قوانین مشاهده شد که در شأن خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف نبود و منجر به امتناع رئیس و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از مشارکت در اهدای بخشی از جوایز و ترک سالن همایش از سوی رئیس دانشگاه شد. دانشگاه صنعتی شریف، ضمن محکوم‌کردن ناهنجاری اتفاق افتاده در آن مراسم و عذرخواهی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همه دلسوزان جمهوری اسلامی ایران، اهتمام مسئولین دانشگاه به برخورد جدی با مسببین این رخداد و افرادی که در این زمینه قصور یا تقصیری داشته‌اند را در اسرع وقت اعلام می‌نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز