خبرگزاری کار ایران

به ریاست وزیر بهداشت برگزار شد:

بیستمین جلسه شورای عالی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور در وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۱۲۷

بیستمین جلسه شورای عالی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور به ریاست وزیر بهداشت به عنوان رییس این شورا، در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، پس از بیست سال اولین جلسه شورای عالی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور امروز یکشنبه (۲۱ آبان ۱۴۰۲) به ریاست دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در وزارت بهداشت برگزار شد.

در این جلسه وزیر بهداشت ضمن ارائه رهنمودهایی برای توسعه تحقیقات تغذیه‌‌ای در کشور بر اتخاذ تدابیری برای بهبود تغذیه در جامعه و ایجاد ارتباط بیشتر انستیتو تحقیقات تغذیه با دانشگاه‌ها و بخش صنعت تاکید کرد.

معاونان درمان، تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، رییس سازمان غذا و دارو، معاونان و مشاوران وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و جهاد کشاورزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور و مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت در این جلسه حضور داشتند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز