خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی تهران با حضور مدیران و کارکنان شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۳۸۸

همایش بزرگ پیاده‌روی تهران با حضور جمعی از مدیران و بیش از ۵ هزار نفر از کارکنان شهرداری پایتخت و اعضای خانواده آنها برگزار شد.

به گزارش ایلنا، همایش بزرگ پیاده‌روی تهران با حضور جمعی از مدیران و بیش از ۵ هزار نفر از کارکنان شهرداری پایتخت و اعضای خانواده آنها روز پنجشنبه در بوستان طالقانی برگزار شد. 

مجید باقری، معاون توسعه، برنامه‌ریزی و امور شورای تهران در حاشیه این همایش گفت: خوشبختانه نخستین جشنواره ورزشی بهشت با استقبال بیش از ۵ هزار نفر از شهروندان و کارکنان مدیریت شهری صبح روز پنجشنبه ۱۸ آبان‌ماه در بوستان طالقانی برگزار شد.

وی با بیان این که این پیاده روی نزدیک به ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: بیشترین شرکت‌کنندگان در این همایش از کارکنان شهرداری به همراه خانواده‌هایشان بودند که بعد از آن با برگزاری جنگ شادی با حضور هنرمندان ادامه یافت.

معاون شهردار تهران با بیان این که برگزاری جشنواره ورزشی بهشت امکان تحرک بیشتر برای کارکنان به وجود می‌آید، ادامه داد: متاسفانه مطالعات نشان می‌دهد که مشغله کاری مانع از تحرک و ورزش کارکنان شده است که این مساله در طولانی مدت باعث بروز آسیب‌های جسمی و روانی  و در ادامه کاهش کارآیی شغلی در کارکنان می‌شود.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه به‌زودی

در ادامه، محمد حسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد گفت: جشنواره ورزشی بهشت تا دهه فجر ادامه داشته و شامل مسابقات پیوسته در ۱۴ رشته ورزشی می‌شود. ورزش‌هایی مانند تیراندازی، دارت، پینگ پنگ، فوتسال ، فوتبال و ... از جمله رشته‌های ورزشی این جشنواره است.

وی افزود: با توجه به ماهیت همگانی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، به‌زودی تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای بین وزارت ورزش، فدراسیون ورزش‌های همگانی و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد منعقد می‌شود تا مقوله ورزش در این محدوده نظام‌مند گسترش یابد.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال از برنامه‌های بعدی جشنواره ورزشی بهشت خواهد بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز