خبرگزاری کار ایران

دلجویی تلفنی رئیس سازمان محیط‌زیست از محیط‌بان آسیب‌دیده خراسانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۹۲۸

صبح امروز در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی برگزاری «کنگره ایثار و شهادت»، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست از «ابراهیم غرورزاده»، محیط‌بان مجروح خراسان رضوی دلجویی کرد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز (۱۴ آبان) جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی برگزاری «کنگره ایثار و شهادت» با حضور علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در سالن اجلاس ستاد این سازمان در پارک پردیسان تهران برگزار شد.

سلاجقه در ابتدای این نشست ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آرزوی تحقق وعده الهی برای رهایی مظلومین از ظلم و آزادسازی فلسطین و حاکم شدن آرامش بر این کشور اظهار داشت: برای اولین بار و پس از سالیان طولانی کنگره ایثار و شهادت در آینده‌ای نزدیک در خوزستان برگزار خواهد شد و باید شأن و منزلت خانواده شهدا را در این مراسم به‌خوبی حفظ کنیم. 

وی با تاکید بر لزوم ایجاد دبیرخانه ایثار و شهادت در سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: خانواده شهدا باید این حس را داشته باشند که نظام و مردم در کنار آنها هستند و فراموش نشده‌اند. شهدا مقدس هستند و باید کنگره ایثار و شهادت به نحوی شایسته برگزار شود.

سلاجقه همچنین در حاشیه این جلسه با ابراهیم غرورزاده، محیط‌بان مجروح خراسان رضوی به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد و ضمن دلجویی از این محیط‌بان، در جریان وضعیت سلامت و آخرین مراحل درمان وی قرار گرفت و برای این محیط‌بان فداکار آرزوی بهبودی کرد. 

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست، ابراهیم غرورزاده از نیروهای یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان تربت حیدریه، روز گذشته (۱۳ آبان) در منطقه شکارممنوع ژرف  شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی، حین ماموریت گشت و کنترل منطقه، طی مواجهه با گراز، از ناحیه صورت زخمی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز