خبرگزاری کار ایران

کریمیان:

ثبت نام بیش از ۳۱۰ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ / مهلت نام نویسی ۱۷ آبان به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۸۱۸

بیش از ۳۱۰ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ ثبت نام کردند.

«علیرضا کریمیان» مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور به خبرنگار ایلنا گفت: در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ بیش از ۳۱۰ هزار داوطلب ثبت نام کردند. 

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: مهلت ثبت نام در این آزمون که یک بار تمدیده شده است، ۱۷ آبان پایان می‌یابد. علاوه بر ۳۱۰ هزار داوطلبی که ثبت نام کرده اند، سایر متقاضیان تا چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند و امکان ویرایش اطلاعات برای افرادی که در تاریخ ۷ آبان تا ۱۳ آبان ثبت نام کرده‌اند، وجود دارد. 

شایان ذکر است؛ ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www. sanjesh. org انجام می‌شود و داوطلبان در صورتی که واجد شرایط هستند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (یک رشته اصلی و یک رشته شناور) متقاضی ثبت‌نام در این آزمون شوند. 

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ حاوی شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران همزمان با شروع ثبت نام، در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است. 

آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در روز جمعه چهارم اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و متقاضیان لازم است از روز سه شنبه اول اسفند تا پنجشنبه سوم اسفند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز