خبرگزاری کار ایران

تشکیل کمیته دفاع از حقوق زنان و کودکان در معاونت ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۷۰۴

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از تشکیل کمیته دفاع از حقوق زنان و کودکان در معاونت ریاست جمهوری خبر داد و گفت: بسیاری از کنشگران حوزه سلامت از بانوان از جمله پرستاران و پزشکان برای اعزام به غزه اعلام آمادگی کرده‌اند اما تاکنون راهی برای کمک به فلسطین و غزه باز نشده است.

به گزارش ایلنا، انسیه خزعلی در نشست تخصصی ۷۵ سال نقص حقوق بشر و حقوق بشر دوستانه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، با محوریت حقوق زنان و کودکان اظهار کرد: هدف رژیم جعلی اسرائیل مشروع نشان دادن خود و سپس مشروع نشان دادن جنایتهای خود به عنوان دفاع از خود است.

وی ادامه داد: نگاه جهانی نسبت به مسئله فلسطین و جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل در منطقه تغییر کرده است و امیدواریم راه برای پیگیری حقوقی مسئله فلسطین باز شود اگرچه این رژیم سفاک راه حل حقوقی و قانونی نمی‌شناسد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه تلاش می‌کنیم از تولیدات محتواهایی در این حوزه که بتوانند روایت‌های واقعی از مسئله فلسطین و جنایت‌های صهیونیسم را به جهانیان معرفی کنند، حمایت کنیم ادامه داد: بسیاری از کنشگران حوزه سلامت از بانوان از جمله پرستاران و پزشکان برای اعزام به غزه اعلام آمادگی کرده‌اند اما تاکنون راهی برای کمک به فلسطین و غزه باز نشده است.

خزعلی با اشاره به اینکه اسرائیل تلاش دارد تا خود را مشروع نشان دهد و پس از آن، کشتار مردم بی‌دفاع غزه را دفاع مشروع از خود عنوان کند حساب وظیفه کنشگران است که ماهیت جعلی این رژیم را به جهان معرفی کنند خاطر نشان کرد: اگر جامعه جهانی مقابل این رژیم جعلی نایستد، جنایتهای این رژیم مرزی نمی‌شناسد و تلاش می‌کند تا شعار نیل تا فرات را محقق کند.

وی در پایان بیان کرد: این رژیم در حالت سرگیجه است و نمی‌داند چه می‌کند، امیدواریم با نصرت الهی، سراسر فلسطین و نوار غزه آزاد شود. از هر حرکتی که بتواند از حقوق کودکان و زنان در فلسطین و غزه حمایت کند حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز