خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد؛

​استفاده و بهره برداری از کارت‌های ملی برای توسعه ارائه خدمات نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۴۵۹

رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر لزوم همکاری بیش از پیش سازمان ثبت احوال کشور و نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: می توانیم شرایط استفاده و بهره برداری از کارت های ملی را در توسعه ارائه خدمات نیروی انتظامی فراهم نمائیم.

 

به گزارش ایلنا، هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور در نشستی با سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ضمن اعلام اینکه سازمان ثبت احوال و نیروی انتظامی از جایگاه خاص و ویژه ای برخوردار هستند بر همکاری بیشتر و ارائه خدمات در جهت تأمین نیازهای این دو دستگاه تاکید کرد.

وی در این دیدار ضمن اعلام اینکه در حال حاضر ارتباط الکترونیکی مناسبی بین دو مجموعه برقرار است، گفت: هم اکنون در ثبت احوال در صدد شناسایی و رفع نیازهای کشور هستیم و در همین راستا می‌توانیم سرویس های الکترونیکی گوناگونی به نیروی انتظامی ارائه دهیم.

کارگر با اشاره به ظرفیت خوب ثبت احوال افزود: آمادگی داریم با ارائه خدمات الکترونیکی هزینه‌های پنهان جامعه را کاهش دهیم.

معاون وزیر در ادامه با اشاره به ظرفیت موجود در کارت های ملی نیز ادامه داد: می توانیم شرایط استفاده و بهره برداری از کارت های ملی را در توسعه ارائه خدمات نیروی انتظامی فراهم نمائیم.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور در پایان با اشاره به برنامه‌های این سازمان در جهت شناسایی میزان دقیق مهاجرین و همچنین آمار ایرانیان خارج از کشور بر استفاده این سازمان از ظرفیت های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تاکید کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، در این دیدار سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در زمینه همکاری‌های فی ما بین دو مجموعه و استفاده از ظرفیت های ثبت احوال برای ارائه خدمات به شهروندان تأکید و دستورات لازم را صادر کردند. همچنین مقرر شد جلسه ای کارشناسی بین سازمان ثبت احوال کشور و نیروی انتظامی برگزار و چگونگی استفاده از ظرفیت های دو مجموعه بررسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز