خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۱۰۱

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل نیکوکار، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران به عنوان دبیر کارگروه حقوقی و قضائی ستاد ویژه مدیریت بحران استان تهران در تاریخ اول آبان‌ماه سال جاری از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بازدید به عمل آورد.

با توجه به شرایط ویژه و اهمیت کلانشهر تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران؛  سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اهدافی همچون کاهش خطر، پیشگیری از ریسک های جدید، کاهش ریسک های موجود در سطح شهر تهران، فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در صحنه یا منطقه وقوع حادثه و ... تاسیس و راه اندازی گردیده است.

در این دیدار دکتر نصیری رئیس سازمان پیشگیری  و مدیریت بحران شهر تهران گزارشی از عملکرد سازمان متبوع خود ارائه نموده و قسمتی از چالش های موجود را بیان نمود.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران اعلام نمود همه دستگاه ها در استان تهران می بایست برای مواقع بحرانی از قبیل سیل، زلزله و ...  آمادگی مناسب را داشته  و با مجموعه مدیریت بحران همکاری و هماهنگی لازم را ایجاد نمایند. دادگستری استان تهران آمادگی دارد ترک فعل احتمالی دستگاه ها را در رابطه با وظایفی که براساس قانون مدیریت بحران کشور بر عهده دارند رسیدگی نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز