خبرگزاری کار ایران

سردار رادان:

مکتب و ایدئولوژی دو بال و راز ماندگاری شهدا

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۸۵۳

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم یادواره سرداران و ۳۵۰ شهید شهرستان «فریدونکنار» گفت: مکتب و ایدئولوژی دو بال و راز ماندگاری شهدا است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «احمدرضا رادان» در مراسم یادواره سرداران و ۳۵۰ شهید شهرستان فریدونکنار استان مازندران که با حضور خیل عظیم مردم مومن، ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان، مسئولان استانی و شهرستانی، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح در مصلی این شهر برگزار شد، گفت: این حضور پرشور مردم در این مراسم را مدیون خون پاک شهدا هستیم. 

وی افزود: شهدا همه را در این مهمانی قبول و دعوت کردند و این جمع هم از برکت وجود آنان است. 

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های سردار شهید «حاج حسین بصیر» از شهدای این شهرستان، گفت: این از برکت وجود شهدا است که علاوه بر دعوت از شما یک شهید دیگر را (شهید گمنام تازه تفحص شده در این مراسم) نیز در این مراسم دعوت می‌کنند. 

سردار رادان؛ افزود: قرار بود در لوح محفوظ، شهید؛ شهید بشود و گمنام بماند و چند دهه بگذرد و نامدار بیرون بیاید و در سفره شهدای فریدونکناری مهمان شود. شک نکنید که این از برکت وجود شهداست، پس باید متوجه شویم که اگر در محضر و محفل شهدا هستیم، تکلیفی داریم. 

فرمانده کل انتظامی کشور، یادآورد شد: پروردگار عالم، این نعمت را در جمهوری اسلامی قرار داد که کل جمهوری اسلامی مستحضر به خون شهدا شود و هیچ نقطه‌ای از جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد که امروز مستحضر به خون شهدا نباشد. 

رادان؛ راز اثرگذاری، ماندگاری و فراموش نشدنی شهدا را ناشی از محشور شدن آنان و ارتباط و دلدادگی آنان با حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت زینب (س) و ائمه اطهار (ع) برشمرد و افزود: راز محبوبیت شهدا، امت امام بودن آنان است. 

فرمانده کل انتظامی کشور، مکتب و ایدئولوژی را دو بال و راز ماندگاری شهدا برشمرد و اظهار داشت: امامت، امت، مکتب و ایدئولوژی که رزمندگان ما داشتند، آنان را در برابر همه سختی‌ها و مشکلات پیروز کرده است. 

وی با بیان اینکه رزمندگان ما از مکتب امام حسین (ع) درس آموختند و رزمندگان حماس و حزب الله با تأسی از رزمندگان ما در برابر اسرائیل غاصب ایستادگی و مقاومت می‌کنند. حسینی بودن و مکتبی بودن را از جمله خصوصیات شهدا برشمرد. 

سردار رادان با بیان اینکه ما باید امت واحده، هوشیار و بصیر باشیم، افزود: اگر می‌خواهیم ادامه دهند راه و رسم شهدا باشیم، باید امت باشیم، امامت را بدانیم و ایدئولوژی داشته باشیم و اگر این سه اصل در انسان وجود نداشته باشد، قطعا در عالم حسرت خواهیم ماند. 

وی عهد و پیمان با شهدا را از جمله رازهای سعادت انسان برشمرد و افزود: اگر بخواهیم در زندگی این سه مولفه را داشته باشیم باید با شهدا پیمان بسته و خود را با آنان گره بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز