خبرگزاری کار ایران

حضور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در چهل و پنجمین نشست روسای سازمان های مبارزه با مواد مخدر آسیا و اقیانوسیه (HONLAP)

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۷۱۲

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا برای شرکت در چهل و پنجمین نشست روسای سازمان های مبارزه با مواد مخدر آسیا و اقیانوسیه (HONLAP) به اندونزی سفر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"ایرج کاکاوند" در صدر هیئتی از جمهوری اسلامی ایران با هدف تقویت همکاری های منطقه ای و بین المللی، انعکاس فعالیت های مقابله ای کشور ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در سطح جهان و اخذ تصمیمات در حوزه مقابله هدفمند تر با مواد مخدر، در چهل و پنجمین نشست روسای سازمان های مبارزه با مواد مخدر آسیا و اقیانوسیه که در کشور اندونزی برگزار می شود، شرکت کرد.

 در نخستین روز این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات مقابله ای و توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با مواد مخدر، بر سهم جامعه بین الملل در ایفای نقش حمایتی و پشتیبانی از کشورهای خط مقدم به ویژه کشور ایران تاکید شد.

دستور کار چهل و پنجمین نشست روسای سازمان های مبارزه با مواد مخدر آسیا و اقیانوسیه که با حضور 104 شرکت کننده از 27 کشور که مجری قانون هستند برگزار می گردد، توسعه همکاری های منطقه ای و زیر منطقه ای در غلبه بر مشکلات مواد مخدر و مقابله با آن در سطح جهانی است.

چهل و پنجمین نشست روسای سازمان های مبارزه با مواد مخدر آسیا و اقیانوسیه که به میزبانی آژانس ملی مواد مخدر اندونزی و با محوریت سازمان ملل برگزار می گردد، حاکی از تلاش های جهانی برای مبارزه با تهدید مواد مخدر است.

گفتنی است در مورد نتایج اجرای توصیه های مطرح شده در چهل و چهارمین نشست که در سال گذشته در بانکوک برگزار شد نیز تشریک مساعی و تبادل نظر صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز