خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در اغلب استان‌های کشور طی ۵ روز آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۹۱۷

سازمان هواشناسی از بارش باران، وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت طی پنج روز آینده در اغلب استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که امروز سه‌شنبه (۲ آبان‌ماه) در شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی، برخی نقاط استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، شمال استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات شرقی استان تهران و روز چهارشنبه (۳ آبان‌ماه) در برخی نقاط استان‌های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، شمال فارس، خراسان‌های رضوی و جنوبی، ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

این وضعیت جوی روز پنجشنبه (۴ آبان‌ماه) در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، شرق یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و جمعه (۵ آبان‌ماه) در کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان حاکم خواهد بود. 

شدت بارش‌ها در روز چهارشنبه در چهار محال بختیاری و شمال کهگیلویه و بویر احمد, پنجشنبه در کرمان هرمزگان و جنوب فارس و جمعه در کرمان و سیستان و بلوچستان خواهد بود و در این مناطق بارش تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، آسمان تهران فردا (چهارشنبه ۳ آبان‌ماه) نیمه ابری، همراه با وزش باد، در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد و طی پنجشنبه‌ (۴ آبان‌ماه) قسمتی ابری، همراه با وزش باد، احتمال بارش پراکنده باران با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۲ و ۳ آبان ماه) بوشهر با دمای ۳۳ و ۳۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای صفر و یک درجه سانتی‌گراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز