خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان:

الگوی تربیتی سمپاد گامی در تربیت تمام ساحتی فارغ التحصیلان این مدارس است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۷۰۶

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور گفت: امسال برای اولین بار در دفترچه آزمون سراسری کد رشته محل‌هایی با هدف جذب معلمان سمپادی ایجاد شد که اتفاق مبارکی جهت ارتقای بیش از پیش مدارس سمپاد در سطح جهانی خواهد بود که در آینده شاهد آن خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با اشاره به چشم‌انداز «هر نیاز کشور، یک سمپادی آماده اثرگذاری» گفت: دانش آموزان نخبه و تیزهوش مطرح در سطوح جهانی دارای مشخصه‌هایی هستند که در ایران هم با انجام پژوهش‌های گسترده حدود ۲۵ شاخصه و شایستگی مهم فراهم شده است که این مهم با ایجاد و اجرای برنامه‌هایی بنیادین در سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، قابل تحقق در هویت دانش آموزان است. 

وی اشاره کرد: امسال برای اولین بار در دفترچه آزمون سراسری کد رشته محل‌هایی با هدف جذب معلمان سمپادی ایجاد شد که اتفاق مبارکی جهت ارتقای بیش از پیش مدارس سمپاد در سطح جهانی خواهد بود که در آینده شاهد آن خواهیم بود. 

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور در ادامه با الهام از تعابیر رهبر فرزانه‌ انقلاب اسلامی معلمان سمپاد را افسران گمنام سپاه پیشرفت کشور نامید و در ادامه با تشریح الگوی تربیتی برای مدارس سمپاد از اهمیت آن در تربیت تمام ساحتی فارغ التحصیلان سمپاد خبر داد. 

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم تصویر «شیما اکرم صیدم» رتبه یک کنکور غزه که در جریان اتفاقات اخیر غزه به شهادت رسیده است با طراحی دانش آموزان سمپاد مهارتی سعدی به سرکار خانم یاوری اهدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز