خبرگزاری کار ایران

افتتاح اولین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در شهرستان میناب

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۶۴۱

اولین مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در شهرستان میناب با حضور معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان و مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از هرمزگان، نهمین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده استان هرمزگان با حضور لطفی زاده معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان و خادمی مدیر کل ورزش و جوانان استان، بهرامی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان میناب، جهانگیری رئیس شورای شهر بخش مرکزی شهرستان و جمعی از مسئولین محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. 

لطفی زاده معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در این مراسم گفت: ارائه مشاوره پیش، حین و بعد از ازدواج یکی از نیازهای مهم جوانان و زوجین برای رفع مشکلات تخصصی است. 

وی افزود: از جمله خدمات این مرکز مشاوره می‌توان به مشاوره پیش از ازدواج و آماده‌سازی برای ازدواج با انجام مشاوره و تست‌های تخصصی روانشناسی و شخصیت شناسی، مشاور روانشناس ازدواج طی جلساتی به صورت انفرادی و زوجی و غیره اشاره کرد. 

خادمی مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز گفت: مشاوره پیش از ازدواج به زوجین کمک می‌کند که بتوانند با شناخت بهتری از یکدیگر وارد زندگی مشترک شده و بتوانند با تفاهم بیشتری زندگی خود را آغاز کنند. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان افزود: هم اکنون شاهد افتتاح نهمین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در سطح استان هستیم که مجوز فعالیت خود را از درگاه ملی مجوزها دریافت کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز