خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

آماده‌ایم به کمک ملت مظلوم فلسطین بشتابیم/ اسرائیل از طوفان جهانی بهراسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۰۶۴

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان معمدانی خطاب به همه کشورهای آزادی‌خواه و مسلمان اعلام کرد: همه ما در برابر این جنایت، مسئولیم و از کنار این مسئولیت سنگین نمی‌توان به‌راحتی گذشت.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در پی بمباران وحشیانه بیمارستان معمدانی در غزه در نشستی با رسانه‌های بین المللی گفت: رژیم اشغالگر قدس شب گذشته عملیات جنایتکارانه وحشیانه بی‌نظیری را در تاریخ بشریت انجام داد و با وقاحت تمام اقدام به بمباران یک بیمارستان کرد و تعداد زیادی از مردم بیگناه از جمله زنان و کودکان و مجروحان بی‌گناه را در این مکان به شهادت رساند.

وی ضمن تقبیح این عمل وحشیانه و محکوم کردن آن از سوی همه ملت‌های مسلمان و مردم آزادی‌خواه جهان عنوان کرد: صرف این تقبیح‌کردن‌ها، صحبت‌کردن‌ها و بیانیه‌دادن‌ها کافی نیست و نیاز است تا یک اقدام عملی از سوی دنیای اسلام و دنیای آزاد در مقابل این جنایت‌ها به منصه ظهور برسد و شاهد این باشیم که هرچه زودتر و سریع‌تر هم بمباران‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس پایان بپذیرد و علاوه بر محکوم کردن این جنایت، این رژیم منحوس به‌خاطر چنین جنایت بزرگی در دادگاه‌های بین‌المللی جهانی به محاکمه کشیده شود تا امکان استمرار و ادامه این راه را نداشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران خطاب به همه کشورهای آزاد جهان و مسلمین دنیا گفت: کدام فرد یا کشوری می‌تواند شاهد این باشد که بیش از هزار نفر یک‌شبه و در چند لحظه در بیمارستانی که خود رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده بود که آنجا یک پناهگاه است و مردم می‌توانند در آنجا پناه ببرند را بمباران کنند؟

چمران با تاکید بر این که همه ما در برابر این جنایت مسئولیم و از کنار این مسئولیت سنگین نمی‌توان به‌راحتی گذشت، افزود: این جنایت ضد انسانی و ضد بشری در قاموس هیچ ملت و کشوری نمی‌گنجد و ما هم به شدت آن را نه‌تنها محکوم می‌کنیم، بلکه آماده هستیم تا به کمک ملت مظلوم و مسلمان فلسطین در غزه و سایر نقاط بشتابیم و دولت اشغالگر قدس باید از این طوفان جهانی در هراس باشد و بترسد از روزی که این طوفان هستی او را بر باد دهد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر تهران، اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه شب در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از یک هزار نفر از کودکان، زنان و مجروحین فلسطینی را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز