خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای؛

اعضای هیأت علمی، دانشجویان، کارمندان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۷۲۸

اعضای هیأت علمی، دانشجویان، کارمندان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای جنایت هولناک و وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به بیمارستان معمدانی و به شهادت رساندن صدها تن از مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای هیأت علمی، دانشجویان، کارمندان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایت هولناک و وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به بیمارستان معمدانی و به شهادت رساندن صدها تن از مردم مظلوم غزه را محکوم کردند. 

متن بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

جنایت هولناک و وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به بیمارستان معمدانی و به شهادت رساندن صدها تن از مردم مظلوم غزه، بار دیگر چهره نحس و خبیث این رژیم نامشروع، جعلی و ساختگی را در مقابل دیدگان ملت‌ها و دولت‌های جهان قرار داد. 

اعضای هیأت علمی، دانشجویان، کارمندان و مسئولان «دانشگاه آزاد اسلامی» این جنایت هولناک را شدیداً محکوم کرده و به همراه دولت و ملت بزرگ ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای ملت مظلوم فلسطین به ویژه شهدای اخیر غزه، در تجمعات و تظاهرات ضد صهیونیستی در سراسر ایران اسلامی، شرکت فعال و انقلابی خواهند داشت. 

«دانشگاه آزاد اسلامی» با تمام توان علمی، پزشکی، فناوری، فرهنگی و اجتماعی در خدمت ملت مقتدر و مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت است. 

بی‌تردید این جنایت هولناک نشان داد رژیم صهیونیستی در حال مرگ و فروپاشی است و عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» نشان داد «اسرائیل به زودی از بین خواهد رفت» و هیچ خباثت و شرارتی نه تنها مانع شکست نهایی و اضمحلال آن نخواهد بود، بلکه بر سرعت و شدت آن خواهد افزود. 

«وسیعلم الذین ظلمواای منقلب ینقلبون»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز