خبرگزاری کار ایران

علیزاده:

اقدامات لازم برای آمادگی ناوگان اتوبوسرانی در فصل سرما انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۴۱۸

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تدابیر و تمهیدات این مجموعه برای فصل سرما و بارش نزولات آسمانی خبر داد و گفت: به این منظور، برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم برای تسهیل تردد شهروندان با اتوبوس اندیشیده شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی علیزاده با بیان اینکه به طور معمول با شروع فصول بارندگی و برودت هوا و بدلیل لغزندگی ترافیک معابر نیز افزایش می یابد، گفت: اتوبوسرانی تهران اقداماتی را در خصوص الزامات فنی و تجهیزاتی و همچنین شناسایی معابر پر شیب و با تقاضای سفر بالا انجام داده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه برای همه اتوبوس‌ها ضد یخ زده شده و نسبت به تجهیز اتوبوس‌ها به زنجیر چرخ اقدام شده است، اظهار کرد: نیروهای عملیاتی و نظارتی شرکت واحد با اشتغال حداکثری نسبت به نظارت و گشت های میدانی اقدام می کنند و خودروهای امدادی نیز در مسیرهای شیب‌دار مستقر می شوند.

وی افزود: برای پیشگیری از سوانح رانندگی در زمان بارش برف و لغزندگی معابر به ویژه در پایانه ها و همچنین مناطق شمالی، هماهنگی لازم با شهرداری های مناطق برای دپوی کیسه‌های شن و نمک های صورت گرفته است.

علیزاده ادامه داد: تعمیرات و کنترل بخاری اتوبوس ها، اصلاح آسفالت توقفگاه ها، سرویس کارواش، روشویی و توشویی اتوبوس‌ها پس از بارندگی، تدارک مخلوط شن و نمک و قرار دادن در توقفگاه ها، کنترل کمی و کیفی مایع ضد یخ ناوگان، تعمیرات و نگهداری برف پاک کن اتوبوس ها، کنترل برق و باتری، بررسی و تعمیرات سیستم روشنایی داخل و بیرون اتوبوس‌ها و اورهال جایگاه های سوخت از دیگر اقداماتی است که در این ایام انجام می شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان این مطلب که در برخی از ساعات روز در گره های ترافیکی در تقاطع ها، تصادفات و ورود خودروها شخصی به خط ویژه اتوبوس ها از عواملی است که در زمانبندی حرکت اتوبوس‌ها و خدمات رسانی ناوگان این شرکت اختلال ایجاد می کند، خاطر نشان کرد: ناوگان این شرکت تحت هر شرایطی در خدمت شهروندان است و در صورت بارش برف و برودت هوا با تمام توان تلاش می کنیم وقفه‌ای در خدمات‌رسانی به مسافران ایجاد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز