خبرگزاری کار ایران

۲ شرور معروف شرق کشور به هلاکت رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۴۲۱

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۲ شرور معروف شرق کشور در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی استان در منطقه کویری حلوان شهرستان طبس به هلاکت رسیدند.

به گزارش ایلنا، سردار حسن شجاعی نسب در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تحرک اشرار مسلح و کاروان قاچاقچیان مواد مخدر در بخش‌های کویری شهرستان طبس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی با اجرای طرح‌های عملیاتی اطلاعاتی و شناسایی دقیق مسیر تردد و تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر، ۲ دستگاه موتورسیکلت تیزرو با چهار نفر از اشرار مسلح را در محور کویری طبس به یزد منطقه کویری حلوان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: راکبان موتورسیکلت به محض مشاهده ماموران پلیس به سمت آنان تیراندازی کردند که در تبادل آتش بین پلیس و اشرار مسلح و سرانجام با آتش پرحجم پلیس، ۲ شرور معروف شرق کشور به هلاکت رسیدند.

وی با بیان این که عملیات پلیس برای دستگیری اشرار متواری شده ادامه دارد، تصریح کرد: پس از پایان درگیری و پاکسازی منطقه ضمن توقیف یک دستگاه موتورسیکلت، مقدار ۲۴۰ کیلوگرم تریاک، سه قبضه سلاح جنگی به همراه هفت تیغه خشاب و مقداری فشنگ جنگی از اشرار کشف شد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، شجاعی نسب در پایان گفت: پلیس با هوشیاری کامل با هر نوع تحرک باعث ناامنی منطقه مقابله می‌کند و در راه مبارزه با اشرار مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طبق قانون بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز