خبرگزاری کار ایران

عزم دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بهداشتی و درمانی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۸۷۶

معاون توسعه وزیر بهداشت با بیان این که تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام حوزه بهداشت و درمان از سیاست‌های جدی وزارت بهداشت است؛ گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام دانشگاه علوم پزشکی بابل در دولت سیزدهم جانی دوباره گرفت.

به گزارش ایلنا، بهروز رحیمی روز پنجشنبه در افتتاح نمایشگاه دائمی دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: دولت سیزدهم برای تکمیل طرح‌های بهداشت و درمان اهتمام جدی دارد و در تلاش است با افتتاح این طرح‌ها خدمت‌رسانی به شهروندان ادامه داشته باشد.

معاون توسعه وزارت بهداشت با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی بابل یکی از دانشگاه‌های مهم در حوزه علم و دانش‌افزایی است، افزود: اقدامات مثبتی در این دانشگاه در زمینه توسعه زیرساخت، بحث آموزشی، حوزه دانشجویی و درمان در حال انجام است که از سوی وزارت بهداشت نیز حمایت‌های موردنیاز انجام خواهد شد.

رحیمی اظهار داشت: توجه به حوزه فرهنگ و دانشجو امر مهمی بوده است که امروز با افتتاح نمایشگاه فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بابل گام مثبتی در این حوزه برداشته شد.

وی با اشاره به این که رویکرد وزارت بهداشت تعیین تکلیف طرح‌های نیمه‌تمام است، گفت: با روی کارآمدن دولت سیزدهم، طرح‌های نیمه‌کاره دانشگاه علوم پزشکی بابل جان دوباره‌ای گرفت.

براساس اعلام روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، مراحل ساخت ساختمان جدید دانشکده دندانپزشکی، ساختمان جدید مرکز ناباروری فاطمه الزهرا (س)، بیمارستان نوین ۱۲۰ تخت‌خوابی کودکان امیرکلا، مرکز جامع دیالیز ۱۰۰ تختخوابی، ساختمان دانشکده طب سنتی، سالن ورزشی بانوان، فاز ۱ دانشکده پرستاری مامایی رامسر به پایان رسیده یا مراحل انتهای ساخت را می گذراند و همچنین پروژه ساخت بیمارستان ۲۸۵ تختخوابی بابلسر نیز در حال پیشرفت می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز