خبرگزاری کار ایران

برگزاری طرح ملی ترویج کارآفرینی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۵۰۶

طرح ملی ترویج کارآفرینی با حمایت معاونت نوآوری و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید فرهنگ فصیحی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دبیر طرح ملی ترویج کارآفرینی گفت: این طرح که با هدف شناسایی استعدادها، توانمندی‌سازی دانشجویان، تیم‌های خلاق، نوآور و کارآفرین آغاز شده است، موجب ایجاد ارتباط کارآمد بین دانش تخصصی دانشجویان با مهارت‌های مورد نیاز کارآفرینی شده و زمینه مناسبی برای ایجاد کسب و کارهای فناورانه را مهیا می‌کند. 

وی افزود: خدمات طرح ملی ترویج کارآفرینی شامل تست‌های شخصیت‌شناسی، مشاوره روانشناختی کسب‌وکار، آموزش‌های تخصصی کارآفرینی، منتورینگ، تیم‌سازی و برگزاری رویدادهای حل‌مسئله با تمرکز بر حل نیازهای استان‌ها می‌باشد. کلیه این خدمات، با حمایت ۱۰۰ درصدی معاونت نوآوری و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای متقاضیان تایید شده، اجرا می‌گردد. 

به گفته فصیحی، داوطلبان و دانشجویان واجد شرایط (کارشناسی پس از پایان نیم‌سال پنجم، کارشناسی ارشد پس از پایان نیم‌سال دوم و تمامی دانشجویان دکتری) می‌توانند از طریق وب‌سایت طرح ملی ترویج کارآفرینی به آدرس nepp. ir تا تاریخ ۱۵ مهرماه اقدام به ثبت نام نمایند. 

آدرس اینترنتی سامانه طرح: nepp. ir

لینک شبکه‌های مجازی طرح

ایتا: https://eitaa.com/nepp_ir

تلگرام: https://t.me/nepp_ir

اینستاگرام: https://t.me/nepp_ir

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز