خبرگزاری کار ایران

۴۰ عنوان محتوای آموزش الکترونیکی توسط دانشگاه علمی کاربردی تولید شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۴۲۸

مرکز تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی و کمیته‌های راهبری تولید محتوای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری هم ۴۰ نمونه محتوای آموزش الکترونیکی تولید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، میرجمالی سرپرست مرکز تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی دانشگاه افزود: در راستای برنامه ریزی راهبردی میان مدت و پیاده‌سازی برنامه‌های عملیاتی این مرکز و به منظور استفاده از فناوری‌های نوین آموزشی، پشتیبانی از آموزش تلفیقی و همچنین درآمدزایی برای دانشگاه؛ تولید محتوای الکترونیکی در دستور کار قرار گرفت. 

سرپرست مرکز تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه گفت: پس از اجرای مراحل اساسی در حوزه پژوهشی و تدوین اصول تولید محتوای چندرسانه‌ای و ویدئوهای آموزشی، اولین کارگاه آموزشی با عنوان آموزش اصول تولید محتوای چندرسانه‌ای و ویدئوهای آموزشی به منظور آموزش و پشتیبانی علمی از واحدهای استانی در تولید ویدئوهای آموزشی برگزار شد. 

وی افزود: طبق برنامه تحولی ۱۴۰۲ و تحلیل‌های آماری داده‌های دریافتی از سامانه آموزشی دانشگاه، ۱۳۴ عنوان درس پر مخاطب برای تولید محتوا انتخاب، اولویت‌بندی و به استان‌ها ابلاغ شد، در حال حاضر با همکاری واحدهای استانی و مراکز آموزشی، ۴۰ عنوان محتوای آموزشی دارای شناسنامه از دروسی که انتخاب شده بودند به مرحله تولید رسیده و سایر دروس نیز در دست تولید قرار خواهد گرفت. 

میرجمالی تصریح کرد: باتوجه به ضرورت ارتقاء کیفیت و استانداردسازی تولیدات آتی و ارزیابی محتواهای تولیدی؛ کمیته اعتبارسنجی محتوای الکترونیکی دانشگاه تشکیل و بازخورد آن در طی برگزاری جلسات ویدئوکنفرانس با واحدهای استانی به اشتراک گذاشته می‌شود. 

سرپرست مرکز تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: با همکاری دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه، به منظور الکترونیکی شدن و چابک‌سازی اجرای فرآیندها، فعالیت‌های این مرکز اعم از آموزش تولید محتوا، بارگذاری، بررسی و داوری، نظرسنجی و ارائه پیشنهادات، بایگانی نتایج اقدامات واحدهای استانی و فراخوان دعوت به همکاری در این زمینه بصورت الکترونیکی از طریق سایت مرکز به آدرس https://ecc.uast.ac.ir در حال انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز