خبرگزاری کار ایران

شناسایی انبار بزرگ غذای حیوانات قاچاق در اسلامشهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۶۴۶

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی یک انبار در «فیروزبهرام اسلامشهر» و کشف غذای حیوانات قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار کیومرث عزیزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که تعدادی از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه‌دار با استفاده از خودروهای سواری موسوم به شوتی از طریق استان‌های جنوبی اقدام به قاچاق غذای حیوانات و دپوی آن در یک انبار در فیروزبهرام اسلامشهر می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظاممی غرب استان تهران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی پس از شناسایی محل فعالیت متهم و با هماهنگی قضایی، وارد انبار شدند و در بازرسی از محل، تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ قوطی کوچک نسکافه، تعداد ۲۴۰ کیسه غذای گربه، تعداد ۴۰ کیسه غذای سگ، تعداد ۱۲۲ کیسه غذای گربه به مارک رفلکس، تعداد ۲۴۵ کارتن ۱۲تایی پودر قهوه، تعداد ۱۵ کیسه غذای گربه، تعداد ۷۰ کیسه غذای سگ، تعداد ۴۱ کارتن پاستا و تعداد ۲۸ کارتن ماکارونی قاچاق کردند. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، عزیزی در پایان با بیان این که کارشناسان، ارزش کالاهای کشف‌شده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری متهم پرونده ادامه دارد و کالای مکشوفه نیز در اجرای ماده ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا، تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز