خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

۹۷ اتوبوس پس از اربعین وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۷۹۶

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۹۷ دستگاه اتوبوس پس از ایام اربعین وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در حاشیه آغاز یکصد و هفتاد و نهمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران درباره دستور کار جلسه امروز گفت: در این جلسه نطق پیش از دستور یکی از اعضا قرائت خواهد شد و همچنین معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز در جلسه امروز گزارش اقدامات در ایام اربعین را ارائه خواهد کرد.

وی افزود: در جلسه امروز چگونگی برخورد با املاکی که در اختیار نهادها و افراد قرار گرفته است، در قالب لایحه‌ای رسیدگی خواهد شد و همچنین دو گزارش حسابرسی نیز بررسی می‌شود.

چمران با اشاره به فعالیت ستاد استقبال از مهر و تلاش این ستاد برای انجام اقدامات لازم، خاطرنشان کرد: برای حل مشکل ترافیک و تردد روان شهروندان در این ستاد تدابیری اندیشیده شد، اما ترافیک ابتدای مهر را روز گذشته و امروز شاهد بودیم که شرایط مناسبی ندارد.

وی با بیان این که ۹۷ دستگاه اتوبوس پس از ایام اربعین وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران شده‌اند، تصریح کرد: دو گروه ۴۰ دستگاهی نیز تحویل گرفته شده است که به ناوگان اضافه می‌شود.

چمران با اشاره به ارائه پیشنهاد ساخت میدان قرآن به جای دروازه قرآن، گفت: قرار بر این شد جلسات برای بررسی این موضوع ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر این که هنوز فضاها برای ساخت آرامستان جدید تهران نهایی نشده است، یادآور شد: در غرب، شرق، شمال و شمال غرب فضاهایی پیش‌بینی شده است تا شهروندان ناچار نشوند فقط به بهشت زهرا (س) مراجعه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: هنوز مطالعات احداث تراموا در تهران نهایی نشده و قرار بر این است که جلسات بررسی طرح همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز