خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش؛

برگزاری نماز جماعت مدارس مهم‌ترین فعالیت محوری سال جاری خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۳۷۹

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح نمازخانه دبستان امام رضا (ع) بجنورد بیان کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه محوری خود را بر پایه ایمان، امید، نشاط، خودباوری و هویت قرار داده است. بر این اساس برگزاری نماز جماعت مدارس، مهم‌ترین فعالیت محوری سال جاری خواهد بود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، اصغر باقرزاده با حضور در مراسم افتتاح نمازخانه یکی از مدارس بجنورد اظهار کرد: در روز بازگشایی مدارس به همراه مدیرکل و معاونین استان خراسان شمالی، در بازدید از مدارس مختلف در افتتاح نمازخانه برخی از مدارس که امسال صورت می‌گیرد، شرکت کردیم. 

وی ادامه داد: امسال معاونت پرورشی و فرهنگی به کمک همه همکاران در استان ها، برنامه محوری خود را در پایه ایمان، امید، نشاط، خودباوری و هویت قرار داده است که در پایه ایمان اهتمام مدیران مدارس برای برگزاری نماز جماعت مهم‌ترین برنامه محوری سال جاری خواهد بود. 

باقرزاده اشاره کرد: در این مدرسه شرایط برای اقامه نماز فراهم شده است و افتتاح نمازخانه آن، نویدبخش سال پربرکتی برای اقامه نماز در مدارس است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز