خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۹۳۵

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به استادان گران‌قدر، دانشجویان، دانش‌آموزان عزیز و کارکنان دلسوز خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ‌تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایلنا و براساس اعلام روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به استادان گرانقدر، دانشجویان، دانش‌آموزان عزیز و کارکنان دلسوز خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ‌تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

با حمد و ستایش به محضر باری‌تعالی و درود بر پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‌‌اند، آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به استادان گرانقدر، دانشجویان، دانش‌آموزان عزیز و کارکنان دلسوز خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ‌تبریک و تهنیت می‌‌گویم.

شروع سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مقارن شده است؛ ضمن گرامیداشت نام و یاد شهیدان هشت سال دوران دفاع مقدس و پیش رو بودن «هفته وحدت» امید دارم در سال جدید با الگوگیری از زندگی، آموزه‌های اخلاقی و تربیتی پیامبر اکرم (ص)، سال تحصیلی جدید را در فضایی معنوی و پرنشاط آغاز کنیم و بکوشیم  محیط دانشگاه در حوزه‌های مختلف پربارتر از گذشته باشد.

در سال تحصیلی جدید و با اتکا به سند تحول و تعالی دانشگاه که در گام دوم خود وارد دانشگاه نوآور، در خدمت مردم و با غلبه بر مشکلات پیش‌روی در جامعه است، تلاش می‌شود اقدامات تحولی در راستای تبدیل به دانشگاه کارآفرین و حرکت در مسیر حل مسائل صنعت، اشتغال همزمان دانشجویان با تحصیل، مهارت‌افزایی و تجاری سازی پروژه‌های تحقیقاتی عملیاتی شود.

به واقع جامعه از دانشگاه، مفاهیم مهمی در حوزه اجتماعی، سبک زندگی، شبکه دانش، توانمندسازی اجتماعی، مهارت‌های نوین، انتقال دانش و... را دریافت می‌‌کند و این امر بیانگر شأن و جایگاه دانشگاه است؛ بنابراین هدفمندکردن برنامه‌ها در دانشگاه براساس نیازها و ضرورت‌های جامعه حائز اهمیت است.

دانشگاه آزاد اسلامی فرهنگ‌سازی و توسعه علمی را که رابطه مستقیمی با موضوعات اجتماعی، اقتصادی و فناوری دارد، دنبال می کند و به همین جهت، تربیت قوه عاقله را به عنوان یک رسالت در دانشگاه تعریف کرده است و به ابعاد اخلاقی، هویتی و معنوی دانشجویان در کنار بعد تخصصی و علمی توجه دارد.

بسیار خرسندم که مدیران و اعضای هیأت علمی توانمند و فکور، نقش به‌سزایی در رویکرد تحولی دانشگاه ایفا می‌‌کنند و همگام با برنامه‌ها و سند تحول و تعالی اقدام کرده اند و امیدوارم ثمره این زحمات تحقق دانشگاه مولد باشد و بتوانیم دانایی سازمانی و شبکه‌ای را در حوزه های مختلف این نهاد علمی و اجتماعی ایجاد کنیم.

از همه استادان، پژوهشگران، معلمان، دانشجویان، کارکنان دلسوز و مسئولان واحدهای دانشگاهی می‌‌خواهم در سال تحصیلی پیش‌رو با جدیت در جهت تحقق شعار سال و توسعه کشور مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان و تقویت حوزه‌های علمی و فناوری توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امیدوارم سال تحصیلی جدید همراه با تحقق برنامه‌های ارزشمند جامعه علمی‌ کشور و به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی، امیدبخش  به دستاوردهای علمی‌ در عرصه‌‌های ملی و بین‌‌المللی باشد.

از خداوند منان برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم.

محمدمهدی طهرانچی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز