خبرگزاری کار ایران

سامانه رضایت‌سنجی سازمان امور دانشجویان راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۵۸۴

مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان از راه اندازی سامانه رضایت‌سنجی از مراجعان و خدمت گیرندگان این سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مجتبی شرانجانی، مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به عنوان یک دولت مردمی به دنبال کسب و ارتقای رضایت مردم در حوزه‌های مختلف است، گفت: با توجه به اهمیت رضایت مردم از خدمات دریافتی، دفتر نظارت و ارزیابی سازمان فرایند رضایت‌سنجی را از ابتدای سال ۱۴۰۱ به صورت تلفنی آغاز کرد و با توجه به حجم بالای مخاطبان سازمان و لزوم اخذ نظر تعداد بیشتری از مراجعان و خدمت گیرندگان، به سوی سامانه‌ای شدن پیش رفت. 

وی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغده‌های رئیس و مدیران سازمان، رضایتمندی دانشجویان و دانش آموختگان از خدمات دریافتی است، افزود: میزان رضایت مخاطبان سازمان از دو مسیر سنجش می‌شود. در مسیر اول، افراد پس از دریافت خدمت از سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد)، پیوند الکترونیکی رضایت‌سنجی را دریافت می‌کنند و می‌توانند نظر خود را بیان کنند، در مسیر دوم، افراد می‌توانند با مراجعه به وبگاه سازمان امور دانشجویان، از طریق بخش نظارت مردمی وارد صفحه رضایت‌سنجی شده و در این فرایند مشارکت کنند. 

مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی با اشاره به اینکه در این فرایند، ضمن سنجش میزان رضایت مردم از هر یک از خدمات سازمان، عوامل نارضایتی نیز شناسایی می‌شوند، افزود: نتایج به دست آمده در اختیار مدیران بخش‌های مختلف سازمان قرار می‌گیرد تا مدیران نیز با توجه به عوامل ایجاد نارضایتی، به اصلاح فرایندها و رویه‌های تولید کننده نارضایتی بپردازند. 

گفتنی است؛ دانشجویان و دانش آموختگان برای دسترسی به سامانه رضایت‌سنجی سازمان امور دانشجویان می‌توانند اینجا کلیک کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز